Blad w instalatorze PLD-AC

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Czw, 27 Sty 2005, 20:53:54 CET

Dnia 27-01-2005, czw o godzinie 18:45 +0100, Grzegorz Pietrzak
napisał(a):

> No chyba że mojemu przedmówcy o to chodziło...
Tak to miałem na myśli

> Ale jak już ma być instalator to niektórzy by chcieli z niego jednak tak
> skorzystać, w prostszy sposób powielać na przykład identyczne instalacje a
> nie za każdym razem grzebać się z poldkiem.
> Ac jest jeszcze w trakcie więc nie ma co przesadzać.
> Jest błąd, zgłaszać to kto będzie miał to naprawi i w końcu po całkowitym
> dopieszczeniu będzie oki.
> Przynajmniej tak myślę...

Tylko że mało ludzi (IMO) używa instalatora. Najczęstsze rady dotyczące
instalacji to - odpal live/rescue i instaluj w chroocie.
Ideałem było by gdyby instalator po wybraniu jakiegoś rodzaju instalacji
od razu podawał jakie płyty będą do tego potrzebne - wtedy user może się
cofnąć jak nie ma wszystkich potrzebnych płyt... Pomysłów pewnie jest
więcej, gorzej z "siłą roboczą"...
Krystian T

        "errare humanum est..."