Zestaw do nagrywania programów TV (o określonej wcześniej porze) na DVD.

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Czw, 27 Sty 2005, 21:18:58 CET

Jakub Piotr Cłapa napisał(a):

> Zdażyło mi się, ale ze względu na tragiczne zakłócenia na tunerze,
> musiałem ten pomysł na razie zarzucić.

> Nie wiem jak z DVD i MPEG2, ale kompresja do DivXa (lub XviDa)
> przeprowadzona dwuprzebiegowo przynosi drastyczną poprawę jakości.
> Dorzuć do tego vhq (very high quality - opcja libavcodec), to najwyżej
> Opteron 2,5 Ghz Ci to uciągnie w czasie rzeczywistym.

Hm, 2 przebiegi? Ze strumienia? Hm, Hm - nowatorskie :D.

> DivXa można robić z obrazu TV realtime na Ath1,33 z deinterlacingiem
> (przy zgrywaniu na DVD może się to okazać zbędne - DVD są często z
> przeplotem), ale przy dwóch przebiegach jakość pewnie byłaby lepsza...

Pomijając poprzedni pomysł - rekodowanie w dowolnej ilości przebiegów i
z dowolnymi opcjami raczej jakości nie poprawi.
Od razu ustawiaj zrzucanie do docelowego formatu i jeśli proc da radę to
jednocześnie jakieś filtry.

P.S. Te parametry (1GB dla 1h itd.) to do zgrywania i dalszej obróbki
podałem.
WK