Microsoft wspiera linuxa :-) [SPAM] [flame]

Grzegorz Konopko kolodko1 w o2.pl
Pią, 28 Sty 2005, 14:22:38 CET

Dnia piątek, 28 stycznia 2005 12:44, Enkidu napisał:
> Dzisiaj na Onecie przeczytałem newsa, że Microsoft będzie kontrolował
legalność windowsów w ten sposób, że niczego nie da się pobrać, załatać,
upgadować z ich witryny przed potwierdzeniem on-line legalności
zainstalowanej kopii systemu.

Jak dla mnie bzdura. Przecież nie raz takie rzeczy obiecywali i jakoś wszystko
dało się obejść. Znajdą się i na to sposoby.
Najlepszym motywem było jak Bill obiecał że zlikwiduje spam dzięki swojej
technologi...
Poza tym piractow windowsów tylko pomaga tej firmie. Darmowa reklama i
uniezależnienie uzytkwoników, gierki pisane głównie na windowsa; ta machina
sama się nakręca.