myszka na usb sie "zacina" przy wiekszym obciazeniu systemu :)

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Sob, 29 Sty 2005, 19:31:22 CET

On Sun, Jan 16, 2005 at 02:20:06PM +0100, The Undefined wrote:

> dla jednej myszki, czy dla innych też?

Sprawdzane dla kilku myszek - nic szczególnego, dwa przyciski i rolka.

> to myszka poprzez przejściówkę z usb, czy zwykła ps2?
> (moja idzie przez przejściówkę...)

Najzwyklejsza ps/2, z ładnym napisem microsoft jak na użytkownika
linuksa przystało.

PS: Chociaż muszę ze zdziwieniem przyznać, że ostatnio poprawiło się.
Jest to dla mnie o tyle dziwne, jako że od pewenego czasu nie robiłem
aktualizacji...

   PLD Linux developer   | Everybody needs some solid rock, I know I do.