Problem z geninitrd i nowym kernelem

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Nie, 30 Sty 2005, 17:13:46 CET

Mam drobny kłopot i nie wiem jak go rozwiązać ... Sytuacja wygląda tak: jest
kernel 2.4.28 i kontroler SCSI używający modułu ncr53c8xx. Zainstalowałem
kernel 2.6.10 - a tam tego modułu nie ma :( Jest moduł sym53c8xx. I tu
zaczynają się schody - geninitrd za żadne skarby nie chce wygenerować initrd
bo cały czas szuka starego modułu (ncr...) który oczywiście jest aktualnie
załadowany bo obsługuje dysk. I oczywiście nie znajduje - bo w nowym kernelu
takiego nie ma. W manie nie znalazłem żadnej opcji --without ... Da się jakoś
to zrobić ??
--
Jacek Rzęsista
GG 61213