Problem z Konqueror-em po upgr. z 3.3.1 do 3.3.2

Jacek Czech czeja w uac.net.pl
Pon, 31 Sty 2005, 00:51:47 CET

Witam,

Mam problem po upr. KDE 3.3.1 do 3.3.2 Chodzi o Konquerora w trybie
przeglądarki WWW. Po wpisaniu dowolnego adresu internetowego wyskakuje
okienko z komunikatem:

Nie można znaleźć programu '%u'

W trybie managera plików jest wszystko dobrze. Na utworzonym innym nowym
koncie w tym kompie jest wszystko ok. Próbowałem podmienić plik:

~/.kde/share/config/konquerorrc

i cały folder:

~/.kde/share/apps/konqueror

pomiędzy kontem działającym poprawnie a wadliwym (oczywiście po
skorygowaniu właściciela) ale to nic nie dało. Nadal jest źle.
Zależy mi na uratowaniu "mojego" konta bo mam całość odpicowaną na maxa
a tu taki jeden babol. Mam Kernel 2.6.8 i 2.4.27 i686. Na obu jest to samo.

--
Jacek Czech
czeja w uac.net.pl