Abit VP6 + 2xPIII + kernel SMP i padaka..

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pon, 31 Sty 2005, 16:40:38 CET

On Mon, Jan 31, 2005 at 04:02:59PM +0100, pszemaz WP wrote:
> Witaj pld-users-pl!

ahm , a ja mam taka gupią płytę pod p3 sztuk 2 że
w biosie trzeba było przestawic MP costam z 1.4 na 1.1
i dopiero wtedy zaczęło działać poprawnie.

Więc waszmośc szukaj tego "mp costam" = 1.4 i przełącz na 1.1.
jeśli to możliwe.

abram

--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba