Asterisk w PLD

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Pon, 31 Sty 2005, 19:16:43 CET

Dnia poniedziałek, 31 stycznia 2005 09:22, Jakub Pisarczyk napisał:

> jak juz znajdziesz pomoc, to jak rowniez chetnie sie bym sie dowiedzial jak
> to cholerstwo skonfigurowac :)
Hmm, wygląda, że jesteśmy sami :) Dobra, poprowadźmy dyskusję, przyda się dla
potomnych. Jaką masz kartę w kompie na którym chcesz odpalić asteriska ?
BTW - nie wiem, czy znasz te adresy (może się przydadzą):
http://www.asterisk.nys.pl/ - forum Asteriska po polsku
http://users.pandora.be/Asterisk-PBX/InstallAsterisk.htm - opis
instalacji/konfiguracji Asteriska (pod Debianem)
--
Jacek Rzęsista
GG 61213