kłopocik z poldkiem

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pon, 31 Sty 2005, 20:08:09 CET

floydrose wrote:
> witam
> Jako początkujący "budowacz" pakietów ze speców mam następujący kłopot:
>
> zbudowałem sobie nowego fluxboxa ze speca
>
> żeby go zainstalować wpisałem:
>
>   # poldek --sdir rpm/RPMS
>
> a następnie
>
>   poldek> install fluxbox-0.9.12-2
>
> jedyne co poldek wypluł to:
>
>   Nie ma roboty
>
> Co to ma znaczyć? Dlaczego nie ma roboty.
> A może to się jakoś inaczej instaluje?

Prawdopodobnie masz już ten pakiet w tej wersji. Spróbuj z --reinstall.

Jeśli nie pomoże, to może trafiłeś na jakiś bug w poldku (mi się
zdarzyło, ale nie zidentyfikowałem powodu), który się właśnie tak
objawia. U mnie działało chyba podanie mu -i fluxbox w linii poleceń
(odpala tryb nieinteraktywny) lub rpm -Uhv <paczka>.

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa