kłopocik z poldkiem

floydrose floydrose w gazeta.pl
Pon, 31 Sty 2005, 20:49:45 CET

Użytkownik Jakub Piotr Cłapa napisał:
> Prawdopodobnie masz już ten pakiet w tej wersji. Spróbuj z --reinstall.
Na to bym raczej wpadł (nie jestem aż taki newbie :) ).
Może nie napisałem tego jasno ale całą tę zabawę z budowaniem robiłem po
to żeby zakutalizować pakiet, bo wersja którą miałem do tej pory
(fluxbox-0.9.11) jest ciut wadliwa (pisałem o tym jakiś czas temu).

> U mnie działało chyba podanie mu -i fluxbox w linii poleceń
też próbowałem - kicha...

> lub rpm -Uhv <paczka>
tak w końcu zrobiłem, ale to jakoś tak mało elegancko
skoro już się bawię PLD to się wszystko powinno poldkiem dać zrobić

no nic, trudno..

w każdym razie dzięki za podpowiedzi

Pozdrawiam
floydrose