Asterisk w PLD

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 31 Sty 2005, 23:24:32 CET

On Sun, 30 Jan 2005, Jacek Rzęsista wrote:
> Czy ktoś korzysta/korzystał, uruchomił asteriska pod PLD ? Konkretnie
> chodzi mi o AC. Potrzebuję pomocnej dłoni, bo zagubiłem się w morzu
> opcji :)

Jakiś czas temu potrzebowałem asteriska i go uruchomiłem (zresztą - zobacz
pierwsze commity tego speca :) ). Bardzo ładnie działał, ale potem tak się
złożyło, że staciłem zainteresowanie.

AFAIK to mój znajomy tego używa w dalszym ciągu i jest wybitnie
zadowolony.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost