alsa+xmms: problem

Sylwester Gruszka gruszek w pogodanet.pl
Pią, 1 Lip 2005, 10:45:43 CEST

> Ja myślę, że ktoś powinien raczej poprawić pldconfa. W końcu w dev
> urządzenia są.
> Udev też działa poprawnie.
> Problem powstaje po użyciu pldconfa przy statycznym dev jak zrozumiałem.

z tego co pamiętem to miałem i dev i udev kiedy to się działo, po
odinstalowaniu udev (i paru innych operacjach) zaczęło funkcjonowac.
pldconf charakteryzuje się tym że usuwa urządzenia, które stworzył mi
skrypt snddevices i to powinno być poprawione.
mam jeszcze pytanie - czy jak zainstaluję udev spowrotem to znowu będą
mi się same usuwały te urządzenia? nie chcę sprawdzać doświadczalnie bo
już dosyć nerwów na tym straciłem :P