alsa, emu10k1 (live 5.1) i przeroutowanie line-in na wszystkie głośniki

Pią, 1 Lip 2005, 22:27:54 CEST

Witam,

Próbuję w środowisku jak w temacie zrobić coś takiego by słuchać muzyki z
drugiego komputera w sposób taki: line-out w komputerze nr 2, kabelkiem do
line-in w komputerze z sb live 5.1.

Działa to bez problemów ale dźwięk mam tylko na przednich głośnikach i
subwooferze (stereo). Morduje się już pół dnia z wymyśleniem sposobu na
przeroutowanie sygnału również na tylne głośniki np. na zasadzie
przód-lewy==tył lewy itp.

Jakieś pomysły jak taki efekt uzyskać? W windows podobno zwie się to ,,movie
mode'' ale nie wiem czy dotyczy także line-in.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/