alsa, emu10k1 (live 5.1) i przeroutowanie line-in na wszystkie głośniki

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 1 Lip 2005, 22:38:37 CEST

Dnia piątek, 1 lipca 2005 22:27, Arkadiusz Miskiewicz napisał:
[...]
> Jakieś pomysły jak taki efekt uzyskać? W windows podobno zwie się to
> ,,movie mode'' ale nie wiem czy dotyczy także line-in.
Założę się, że da się to zrobić alsą (odpowiedni konfig w asound.conf), ale
nie mam bladego pojęcia, jak to dokładnie zrobić :-) Aczkolwiek jakbym miał
szukać, to właśnie w tych okolicach bym to robił.