alsa, emu10k1 (live 5.1) i przeroutowanie line-in na wszystkie głośniki

Sob, 2 Lip 2005, 13:01:48 CEST

On Saturday 02 of July 2005 12:16, Jakub Piotr Cłapa wrote:

> Pewnie tak --- pluginy PCM do ALSY całkiem dużo potrafią. :)
Teraz jak je załadować skoro, żadnej appsa nie będę odpalał, a .asoundrc
czytają appsy używające alsa-lib. line-in->głośniki w sumie może lecieć
bezpośrednio w karcie dzwiękowej omijając resztę.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/