Grrr... Zaleznosci Kile...

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Sob, 2 Lip 2005, 18:35:19 CEST

On Saturday 02 of July 2005 18:17, Paweł Rumian wrote:
> W dniu kojarzonym jako sobota, 2 lipca 2005 16:34, osoba znana jako Tomasz
>
> Grobelny nastukała:
>
> A czy KDevelop umozliwia 'sam z siebie' przetworzenie skryptu PHP czy
> potrzebujesz dodatkowo zainstalowac np. Apache?

Szczerze powiedziawszy nie próbowałem, ale strzelam że do przetworzenia
skryptu php potrzebny jest php a nie apache. Pisanie requires powinno chyba
polegać na zadaniu sobie pytania: "czy pakiet X ma jakiekolwiek zastosowanie
jeśli w systemie nie ma pakietu Y?" A tak w ogóle to suggests w Ac będą?

Tomek