Grrr... Zaleznosci Kile...

Paweł Rumian prumian w poczta.onet.pl
Sob, 2 Lip 2005, 19:13:31 CEST

W dniu kojarzonym jako sobota, 2 lipca 2005 18:35, osoba znana jako Tomasz
Grobelny nastukała:

OK, tylko ze wydaje mi sie ze jest to w takim razie brak konsekwencji.

KDevelop bez gcc/php/whatever jest tak samo przydatny jak Kile bez LaTeXa -
mozesz edytowac pliki, korzystac z kolorowania i kompletowania skladni, etc..

Wiec albo nie uzalezniajmy Kile od tetex-format-latex, albo konsekwentnie
dodajmy takze tetex-latex-bibtex i inne pakiety do ktorych odwoluja sie rozne
funkcje Kile (to co sie dociaga z tetex-fmt-latex  zapewnia jedynie okolo
polowy funkcjonalnosci).

Druga rzecz: mysle, ze jezeli ktos instaluje Kile, to zna sie troche na TeXu i
w miare wie co chce osiagnac. Bedzie tez w stanie dociagnac sobie potrzebne
pakiety, albo z nich zrezygnowac, zastepujac dystrybucyjnego tetexa przez np.
TeXLive.

I jeszcze jedna rzecz mi sie nasunela.
Wydaje mi sie, ze latwiej wpasc na to, zeby zainstalowac pakiet z 'latex' w
nazwie, jezeli przy probie kompilacji dostajemy 'latex: command not found',
niz to ze np. KMail nie chce odbierac poczty bo nie mamy cyrus-sasl-*

Troche mi brakuje w tym wszystkim spojnosci...

Paweł