Grrr... Zaleznosci Kile...

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Sob, 2 Lip 2005, 21:00:20 CEST

On Saturday 02 of July 2005 20:42, Paweł Rumian wrote:
> W dniu kojarzonym jako sobota, 2 lipca 2005 19:43, osoba znana jako Tomasz
>
> Grobelny nastukała:
>
> Alez przeciez pisanie dokumentow w LaTeXu wymaga latexa w takim stopniu w
> jakim pisanie skryptow PHP w KDevelopie wymaga php, a pisanie programow w
> C/C++ - gcc/g++
> Wiec dlaczego instalacja KDevelopa nie pociaga za soba instalacji tego
> wszystkiego?
Właśnie dlatego że wymagałoby to requires na "wszystko" czyli 70% dystrybucji
(bo tyle pewnie pociąga za sobą KDE, GNOME, gcc, perl, python, haskel, etc.).
Poza tym logika jest chyba taka że kdevelopa bez gcc da się używać do pisania
skryptów w php a kile raczej do innego celu niż pisanie dokumentów latexa nie
wykorzystasz. W rpm przydałoby się coś takiego jak RequiresAtLeastOneOf:
(..., ..., ...), (..., ..., ...)
Ale to już wygląda na mocno zakręconą ideę...

> To jest dla mnie absolutnie nielogiczne...

Cóż, nie wszystko na tym świecie może być logiczne. ;-) Ważne żeby było w
miarę wygodne.

> No to jest dosyc istotne, jezeli nie najistotniejsze. Tylko ze moj punkt
> widzenia jest dokladnie przeciwny - wszystkich 5 moich znajomych
> uzywajacych PLD i piszacych w TeXu uzywa TeXLive, ze wzgledu na
> niedoskonalosci PLDowego tetexa.
To jest kwestia odpowiedzi na pytanie: czy PLD ma wspierać soft spoza
dystrybucji (poza kernelem)?

Tomek