Grrr... Zaleznosci Kile...

Paweł Rumian prumian w poczta.onet.pl
Sob, 2 Lip 2005, 21:41:20 CEST

W dniu kojarzonym jako sobota, 2 lipca 2005 21:00, osoba znana jako Tomasz
Grobelny nastukała:

Ale w Kile jest masa innych funkcji ktore nie sa realizowane bez dociagniecia
innych niz domyslne pakietow...
Chodzi mi o to, ze w jednym przypadku (KDevelop) nie ma jakichkolwiek
zaleznosci i wychodzimy z zalozenia ze Swiadomy Uzytkownik sobie dociagnie
wszystko czego potrzebuje, a w drugim (Kile) narzucamy mu wybor jakiegos-tam
pakietu i i tak kazemy mu dociagac reszte jezeli zapragnie skorzystac z
BiBTeXa chociazby...

Hmm... Chyba jednak nie mowimy o wspieraniu/nie wspieraniu.
Pewnie moznaby zreszta napisac speca dla TeXLive...

Mimo wszystko wydaje mi sie ze (abstrahujac od kwestii logicznosci i
spojnosci) zasadniczy problem sprowadza sie do tego czy wiecej jest ludzi dla
ktorych jest uciazliwe instalowanie/upgrade'owanie Kile przy jednoczesnej
kontroli czy aby na pewno nie zaciaga sie jakis tetex, czy takich dla ktorych
moze byc problemem dociagniecie tetex-format-latex, jezeli zauwaza ze Kile
nie kompiluje dokumentow.

Mnie - na podstawie obserwacji - wydaje sie ze liczniejsza jest ta pierwsza
grupa.

Paweł