XdeFactor

Tomasz Wittner twittner w o2.pl
Sob, 2 Lip 2005, 22:34:32 CEST

On Fri 1. of July 2005 14:55, Tomasz Witek wrote:

> szkoda ze:
>
> $ sudo xdefactor-ng
Na DEVEL zrobiłem workaround, żeby nie logował do /var/log tylko w $HOME
(oczywiście pożytek z takiego logowania żaden).

> Nie mogę załadować obiektu: libxdef_login.so
>  Błąd: /usr/lib/libxdef_login.so: undefined symbol: conf_params
>
> TiweK
Do chwili (~1h temu), do póki nie przebudowałem i nie zainstalowałem nowego
builda też mi działał ("mój" z DEVEL):
http://twittner.host.sk/index/index.php?dir=screenshots/xdefactor/

$ xdefactor-ng

Nie mogę załadować obiektu: /usr/lib/xdefactor-ng/libxdef_archiveinvoices.so
. Błąd: /usr/lib/xdefactor-ng/libxdef_archiveinvoices.so: undefined symbol:
conf_params

Czy ktoś wie, co mogło się popsuć/zmienić?

--
Tomasz Wittner