1. Mozilla-firefox

Tomasz Narloch eyev w poczta.fm
Nie, 3 Lip 2005, 13:12:29 CEST

Postanowiłem zaufac firefox-owi z PLD Ac i go zainstalowalem.
Naszczescie juz sie nie krzaczy u mnie ale jest pewna niedogodnosc,
ktora mnie drazni:
Jak sie wlaczy przegladarke to nie mozna jej drugi raz uruchomic bo
pokazuje mi sie okienko z wyborem profilu, a ja chce miec tylko jeden
profil i na nim wszystko uruchamiac.
Predzej mialem niedystrybucyjnego firefox skaś tam i nie bylo z tym
problemu, moglem uruchamiac ile chcialem i o profil sie nie pytal.!!!

Wiem ze mozna otworzyc nowe okno przegladarki przez menu 'plik->nowe
okno ' w przegladarce juz otwartej ale to nie to o co mi chodzi.

Wiec czy mozna to zmienic abym mogl odpalac wiecej niz jednego firefox-a
w jednym profilu ze skrótu, lini komend czy jakos tak??

Pozdrawiam Tomek

Jak powstaje auto? >>> http://link.interia.pl/f1898