PAM i dwa pliki shadow i passwd

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 4 Lip 2005, 02:04:27 CEST

On Mon, Jul 04, 2005 at 12:09:13AM +0200, Pawel Koska wrote:

> Bo nie wiem czy umiem go skonfigurować, a nie chcę by źle działający serwer
> nis coś mi w sieci namieszał. Nie wydaje mi się także że potrzebuję takiego
> narzędzia jakim jest nis, to też jest przecież mniej lub bardziej awaryjne.
> Tak samo jak zastanawiałem się nad LDAP, ale to też chyba jest dość trudne w
> implementacji i może stwarzać problemy.
generalnie instalacja nisa to... instalacja nisa ;)
plus ustawienie ktore konta mają być udostępniane przez nisa, a na
kliencie odpalenie ypbind-a i konfiguracja serwera nisa z którego ma
korzystać.

> Z tego co patrze, to na każdej maszynie jest inny zestaw kont, jednemu doszło
> http, innego exim, jeszcze innemu jakieś inne konta. Nie chciałem wrzucać
> wszystkich dodatkowych kont na wszystkie maszyny. Po co serwerowi http konto
> exim? Jemu potrzebne są tylko konta administratorów.
a co szkodzi?
5 kont w tą czy w tą nie robi chyba wielkiej różnicy...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI