Re: alsa, emu10k1 (live 5.1) i przeroutowanie line-in na wszystkie głośniki

Pon, 4 Lip 2005, 10:52:40 CEST

Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):

>Jest tylko jeden problem - to nie do końca działa.
>
>Zmieniając
>3D Control Sigmatel - Rear Depth i 3D Control Sigmatel - Depth gra mi nieco
>inaczej ale tylko w przednich. W tylnych nadal cisza.

Skłamałem :>.
Programy stereofoniczne dają na tyle dobry dźwięk, że nie zwróciłem
uwagi, że tylko z przednich głośników.
Taki plugin w asound.conf:

pcm.3to6 {
    type route
    slave.pcm "surround51"
    slave.channels 6
    ttable.0.0 1
    ttable.1.1 1
    ttable.0.2 1
    ttable.1.3 1
    ttable.0.4 0.5
    ttable.1.4 0.5
    ttable.2.5 1
}
Pozwala odgrywać stereofoniczne strumienie we wszystkich głośnikach.
Jak to podłączyć do line-in (albo innego, dowolnego źródła karty) nikt
na alsa-users nie potrafi mi odpowiedzieć.
Bo to działa, jako urządzenie pcm niestety.
aplay -D3to6 *.wav zadziała, ale analogowy sygnał płynie zupełnie inną
drogą niestety.
Dołożenie (przesyłanie wszystkiego do 3to6):
pcm.!default {
type plug
slave.pcm "3to6"
}
pcm.svol {
type softvol
slave.pcm "surround51"
control {
name "Master Playback Volume"
}
}
Teoretycznie powinno pomóc, ale gdzieś chyba jest błąd, nie potrafię
znaleźć gdzie niestety.
Być może trzeba dołożyć coś podobnego do front/rear.conf, ale na razie
nie mam już czasu :(

WK
Wypusty:
ftp://farba.eu.org/pub/linux/arts/