Re: alsa, emu10k1 (live 5.1) i przeroutowanie line-in na wszystkie głośniki

Pon, 4 Lip 2005, 14:00:56 CEST

Wieslaw Kierbedz napisał(a):

> [...]
No dobra - tu jest workaround.
Wczytać załączone ustawienia miksera (/usr/sbin/alsactl -f
allaround-1.0.9 restore).
Uruchomić takie coś śmiesznego:
arecord -N -f S24_LE -r 44100 -c 2 -t wav | aplay
U mnie grają teraz naprawdę wszystkie.

Uwaga:
Ustawienia dotyczą AUX, nie line-in - da się zmienić mikserem -
zmieniając źródło nagrywania przede wszystkim.
Lub podłączając się do karty wewnątrz obudowy.
Jest to dość zasobożerne.
Mam alsa 1.0.9 - włącznie z modułami - może być konieczna dalsza
modyfikacja ustawień miksera w przypadku starszych wersji.

--
WK
Wypusty: