Install cd

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Pon, 4 Lip 2005, 19:45:51 CEST

Dnia niedziela, 3 lipca 2005 22:17, Arkadiusz Patyk napisał:
[CIACH]
> chyba nie używałeś dawno rescue, albo wogóle...
> bo ono ma to samo co installcd + dużo innych narzędzi
A ja ostatnio użyłem - chciałem zabootować PLD na laptopie Acera (Travelmate
4651) - i po komunikacie "booting kernel" cisza .......... nic się nie
dzieje :( Próbowałem i livecd i installcd  - i tak samo :( A tymczasem
wyguglałem opis jak postawić Debiana Sarge na takim laptopie :( Ja jednak
jestem uparty i chciałbym postawić PLD. Ma ktoś jakiś pomysł jak to zrobić ?
--
Jacek Rzęsista
GG 61213