Stabilnosc PLD

pH4Lk0n ph4lk0n w gmail.com
Wto, 5 Lip 2005, 14:50:43 CEST

Witam,
Tak mnie zaczęło zastanawiac co sie dzieje w PLD.
Otoz czy nie uwazacie ze w PLD brakuje stabilnej wersji. Nie mowie
tutaj o RA, ktore jak na desktop jest stanowczo za stare. A co z ac? Z
ac zacząłem korzystac od samego jego poczatku i bylem bardzo
zadowolony. Wszystko chodzilo stabilnie. Prawie zadnych problemow. A
co sie teraz stalo? Zrobienie upgradu musi pociagac za soba
wielogodzinna zabawe z ponownym dostrojeniem systemu. Moim zdaniem ac
przeistacza sie w nest'a. Ale takie chyba nie bylo zalozenie tej
wersji.
Probowalem nawet znalezc jakies ISO z pierwotnych czasow AC, ale na
serwerach jest tylko od i686, a ja np potrzebuje athlon.
Czy jest to tylko moje zdanie, czy moze wiecej osob zgadza sie z
pogladem, ze cos tu jest nie tak.
Chcialbym wrocic do w pelni stabilnej wersji, na ktorej moglbym
calkowicie polegac, ale w tej sytuacji jakos nie mam pojecia jak
moglbym to zrobic.

| pH4Lk0n - falkon w spacja.com     |
| Spacja - http://www.spacja.com/ |

"Every passing minute is another chance to turn it all around."