Zmiana kursora w X'ach

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Wto, 5 Lip 2005, 17:59:51 CEST

On Tue, 05 July 2005 16:30:11 +0200, JaZzMaN wrote:

> Pamiętam, że kiedyś był do tego programik w repozytorium - oparty
> o ncurses wybór i zmiana kursora w X'ach. Teraz szukam i szukam
> i znaleźć nie mogę... Czy coś go zastpiło? Czy może zjadło :-)?

Hmm, a może chodzi Ci o paczkę XcursorTheme-setup? W poldku
widzę, że w niej jest jakiś '/usr/bin/cursorconfig'.

> Jeżeli to drugie, to byłbym wdzięczny za wskazówkę co do ustawienia
> kursorów z paczek Xcursor.

Całkiem niedawno było... Ja to sobie ustawiam z palca w pliku
'~/.Xresources'. Daję linijkę 'Xcursor.theme: JAKAŚ_NAZWA'
i działa.

--
Dariusz Laskowski                       Żeby wszystko w życiu było takie
darlas at post.pl                       proste, łatwe i przyjemne jak wejście