Stabilnosc PLD

"FUNETIA - Paweł (Px2) Peters" px2 w funetia.pl
Wto, 5 Lip 2005, 20:38:09 CEST

pH4Lk0n napisał(a):

>Witam,
>Tak mnie zaczęło zastanawiac co sie dzieje w PLD.
>Otoz czy nie uwazacie ze w PLD brakuje stabilnej wersji. Nie mowie
>tutaj o RA, ktore jak na desktop jest stanowczo za stare. A co z ac? Z
>ac zacząłem korzystac od samego jego poczatku i bylem bardzo
>zadowolony. Wszystko chodzilo stabilnie. Prawie zadnych problemow. A
>co sie teraz stalo? Zrobienie upgradu musi pociagac za soba
>wielogodzinna zabawe z ponownym dostrojeniem systemu. Moim zdaniem ac
>przeistacza sie w nest'a. Ale takie chyba nie bylo zalozenie tej
> [...]
Potwierdzam, ze to nie to samo co wczesniej.
Chociaz nauczylo mnie wiele przypadkow ze nie zawsze mozna polegac na ac
po upgrejdzie (kilka watkow powyzej kolejny przyklad).
Nigdy nie wiadomo gdzie i czy bedzie "jakis myk" po aktualizacji i
okazuje sie z ostatnim momencie ze np.
- saslauthd sie nie odpala,
- zwalone iproute2
- znowu zmienila sie koncepcja nazywania pakietow i nic nie wiesz
o kernelowych czkawkach nie wspomne...