Stabilnosc PLD

Wto, 5 Lip 2005, 21:56:52 CEST

Osóbka znana jako pH4Lk0n, wystukała:
> Co mi sie najbardziej niepodoba aktulanie w PLD, to to że nowosci
> wchodza bez nalezytego przetestowania, a stare paczki nie sa dostepne.

Zaraz, zaraz - a to wpada do ready wg Ciebie nie jest testowane? (np na
mnie ;)

> Ta cala dyskusja chcialbym zachecic developerow PLD do doprowadzenia
> ac do stanu calkowitej stablinosci i zamkniecia, a dopiero pozniej
> zajmowania sie 3.0.

Temat już przerabiany. Po Ra dłuuugo nie było nawet co marzyć o czymś na
kształt Ac, więc tak jest lepiej, bo jak Ac się ustabilizuje, to od razu
będzie "poligon" dla nowych paczek do Th (ale to moje zdanie jako ZU).

pozdrawiam