Stabilnosc PLD

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Wto, 5 Lip 2005, 22:03:13 CEST

On Tue, 05 July 2005 20:53:56 +0200, pH4Lk0n wrote:

> sa momenty ze sie sypie. Inny problem mialem z USB, otoz przy 2.6.10
> za nic nie chcial montowac niektorych urzadzen. Jak pozniej znalazlem
> w sieci byla to kwestia nowych ustawien w jajku, ktore zostaly bardzo
> szybko zaniechane.

A z tym to akurat racja. Tzn. o tym USB, to ja akurat nic nie wiem,
ale ogólnie mam wrażenie, że zmiany w konfigu jądra zachodzą
w sposób taki... Hmm, spontaniczny, niestety.

> A w ac nowe jajko pojawia sie od razu bez zdanego
> okresu testowego, a przynajmniej zbyt krotkiego.

I tu też racja. Z tym, że tutaj to akurat "siła wyższa".
Czytałem kiedyś na pld-devel-pl jak developerzy rozmawiali
sobie o gałęzi test i... Najwyraźniej nie ma komu testować.
Zwyczajnie za mało użytkowników, którzy byliby w stanie
dostarczyć jakichś sensownych informacji zwrotnych i takie tam...

--
Dariusz Laskowski          Czy cytowanie popularnych osób w sygnaturkach
darlas at post.pl          ma za zadanie neutralizować w tak żałosny sposób