Stabilnosc PLD

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Śro, 6 Lip 2005, 08:55:20 CEST

Tomasz Witek napisał(a):
> w amavisie zmienila sie sciezka do plik sock.
Tak, wiem, ale po poprawieniu konfiguracji Amavis na mnie krzyczy
"Permission denied", pomimo, ze wpisalem go do grupy clamav i
uprawnienia do gniazdka wygladaja OK.

> w curierze, chyba sie nic nie zmienilo
courier-authlib -> zmienilo sie polozenie konfigow i jakies jeszcze
poprawki musialem dawac w konfiguracji.

> w clamavie tym bardziej.
Clamav chodzi calkiem zacnie.

> sasl ? nie bylo jakich duzych zmian chyba ze poprzednio miales wersje
> 1.x i mowimy o upgrade z RA :)
Nie dziala mi autoryzacja z MySQL. Saslauthd laczy sie z baza, ale po
uzyskaniu polaczenia sie z nia rozlacza bez wysylania zadnego zapytania.
W logach jest niby wszystko OK, oprocz tego ze autoryzacja sie nie
powiodla i przerzuca na PAMa. Zrobilem workaround: PAM autoryzuje z MySQLa.
/etc/sasl/smtpd.conf:

pwcheck_method: saslauthd
mech_list: plain login
sql_hostnames: localhost
sql_user: userek
sql_passwd: haselko
sql_database: bazka
sql_select: SELECT passwd FROM users WHERE address = '%u@%r' AND active = 1
log_level: 4
pwcheck_method: auxprop
sasl_pwcheck_method: auxprop
sasl_auxprop_plugin: mysql
sasl_auto_transition: no
sql_verbose: true

(tak, wiem ze jest nadmiar, ale to nie rzutuje)

Pozdrawiam
Beorn