Stabilnosc PLD

Marcin Król hawk w limanowa.net
Śro, 6 Lip 2005, 13:16:49 CEST

> Poza tym dlaczego do tej pory ac nie zostalo zamkniete. Jak widze
> zaczyna byc budowana wersja 3.0, a z ac wciaz nic nie wiadomo. ISO do
> ac tez nie ma. Tylko do i686.
> Do reszty jest tylko mini-iso.

Bo nie dokonczylem jeszcze instalatora? A nie dokonczylem bo ciagle mi
zwracalo -ENOTIME. ISOs teoretycznie sa, tylko ze nieszczesliwy splot
zbiegow okolicznosci sprawil, ze z osob ktore mialy do nich dostep, nikt
nie byl w stanie ich przetestowac. Mam czas na testowanie teraz (urlop),
ale ogranicza mnie wolne lacze w domu (sdi), a zebym wygenerowal sobie
ISOs lokalnie, potrzebuje ok 20 GB wolnego miejsca, ktorego aktualnie
nie jestem w stanie wyciagnac (mam raptem 5 GB i nie moge narazie nic
usunac).

> Ta cala dyskusja chcialbym zachecic developerow PLD do doprowadzenia
> ac do stanu calkowitej stablinosci i zamkniecia, a dopiero pozniej
> zajmowania sie 3.0.

Oczywiscie bede tu powtarzal, to co bylo juz wiele razy mowione.
Zdecydowana wiekszosc developerow rozwija PLD w swoim czasie wolnym. Nie
mozna od kogos wymagac, zeby caly czas wolny poswiecil PLD. I dodam cos
co juz nie raz mowilem. Jezeli znalazlby sie ktos gotow placic
developerom, to moge pracowac nad PLD na pelen etat ;-)

M.