poldek i athlon

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pią, 8 Lip 2005, 15:18:18 CEST

On Thu, 26 May 2005 02:33:15 +0200, Marcin Sztolcman wrote:

> moge Ci tylko pokazac wyniki:

[ciach wyniki - dzięki]

Sorry za odgrzewanie starego wątku, ale jakby ktoś też był taki
upierdliwie marudny jak ja, to chciałem tylko powiedzieć,
że priorytety w nowym poldku (u mnie teraz 0.19.0-0.20050613.22.1)
działają _poprawnie_. To tylko wyjście komendy 'poldek -l'
jest posortowane alfabetycznie (według nazw źródeł).

--
Dariusz Laskowski             Swoją drogą tego rodzaju 'success stories' mnie
darlas at post.pl             trochę bawią... Uch! Och! Ach! X von Y zu Z