Xeon i PLD

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Sob, 9 Lip 2005, 11:19:13 CEST

On Saturday 09 of July 2005 11:08, Mateusz Kamiński wrote:

> Dzięki, co do Opteronów masz rację (rozpędziłem sie bo do domu na dniach
> kupuje Athlon64).
> A polecisz do tego jakąś konrektną płytę? Bo trudno coś znaleźć z
> Socket940
Tyan K8SD Pro ;-) To płytka obsługująca opterony dual-core. Komputronik
sprowadził mi ją w kilka dni. Cena to jakieś 1700 netto za wersję bez SCSI.
Do tego musisz znaleźć obudowe w której zmieści się płyta w formacie Extended
ATX. Poniżej podaję linka do podobnej płytki, tyle że bez symbolu 'D' - czyli
obsługuje wyłącznie single core.

Marcin Doliński
PLD Linux Distribution