Locale - ISO vs UTF.

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Nie, 10 Lip 2005, 10:41:42 CEST

Takie dziwne lamerskie pytanie, bo nie mam serca do testowania...
Otóż ja mam w '/etc/sysconfig/i18n' linijkę 'LANG=pl_PL',
a chciałem zapytać czy istnieje już jakiś użytkownik PLD,
który mam tam wpisane 'LANG=pl_PL.UTF-8'? A jeżeli istnieje,
to czy mógłby się podzielić informacją na jakie problemy
powinienem się przygotować, gdybym też chciał sobie tak ustawić?

--
Dariusz Laskowski      How do you tell a communist? Well, it's someone
darlas at post.pl      who reads Marx and Lenin. And how do you tell