mplayer vs iso

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Nie, 10 Lip 2005, 23:29:08 CEST

Hej
Zrobiłem sobie plik.iso z filmu dvd:
dd if=/dev/dvd of=plik.iso
Jak próbuję odtwarzać ten plik w mplayerze to wyświetla mi reklamę
(płyta była z gazety), a potem kończy pracę z kilkoma komunikatami
<cyt>
Too many audio packets in the buffer: (4096 in 8243424 bytes).
Maybe you are playing a non-interleaved stream/file or the codec failed?
For AVI files, try to force non-interleaved mode with the -ni option.

Too many audio packets in the buffer: (4096 in 8243424 bytes).
Maybe you are playing a non-interleaved stream/file or the codec failed?
For AVI files, try to force non-interleaved mode with the -ni option.
A:   1.1 V:   0.3 A-V:  0.775 ct:  0.040 215/215 22%  3%  1.0% 3 0 1%

Exiting... (End of file)
</cyt>
Po zamontowaniu pliku.iso mogę odtwarzać istniejące tam pliki vob, ale
wtedy nie mam/nie umiem uzyskać polskich napisów :(
Szukanie w google jakoś bardziej odnosiło te komunikaty do mencodera.
Co jeszcze mogę zrobić żeby mieć film z napisami?
Krystian T

        "errare humanum est..."