1. Mozilla-firefox

Tomasz Narloch eyev w poczta.fm
Pon, 11 Lip 2005, 10:12:10 CEST

Miłosz napisał(a):

> a co wykasowales?  bo ja mam ten sam problem i  probwalem juz kasowac
> profile i zakladac od nowa, instalowac nowego firefoxa, uruchamiac z -sh
> -bin itp. I nic :(

Jesli nie zalezy ci na historii haslach czy zakladkach w firefox to usun
caly katalog w katalogu domowym .mozilla/firefox/
jesli nie to musisz poczytac ktory plik za co odpowiada i go sobie
pozostawic
glowny problem jest chyba w ustawieniach w profilu z ktorrego sie
korzysta , lecz nie pamietam ktore pliki usunac a ktore zostawic w
kazdym razie usunac(przekopiowac se w inne miejsce) caly katalog
(.mozilla/) a pozniej np. najwyzej potrzebne pliki z zakladkami
skopiowac do  nowo utworzonego profilu przez firefoxa czyli
.mozilla/firefox/katalog_z_losowa_nazwa/

Pozdrawiam Tomek

Najnowsze wiadomosci!!! >>> http://link.interia.pl/f18a0