Ghostscript

pld_user plduser w o2.pl
Pon, 11 Lip 2005, 12:50:02 CEST

Witam
Mam nastepujacy problem. Postawilem drukarke w sieci drukujaca do pdf-ow.Wykozystuje ona ps2pdf i generuje ladnego pdf. zainstalowalem fonty do ghostscripta niestety przy drukowaniu ariala polskie czcionki wypadaja fatalnie. Podejrzewam, ze jest problem z ustawieniem mapowania Ariala na inna czcionke. Tylko srednio mam pojecie gdzie je ustawic tak aby byla obsluga czcionek MS.
Znalazlem plik Fontmap.GS ale nie wiem dokladnie co na co podmienic probowalem swojej radosnej tworczosci ale klapa. Czekam na jakies propozycje rozwiazania.

Pozdrawiam i z gory dzieki.