Locale - ISO vs UTF.

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pon, 11 Lip 2005, 21:42:04 CEST

On Mon, 11 July 2005 16:43:47 +0200, Jakub Piotr Cłapa wrote:

> Ja mam. W Xach nie ma wlasciwie zadnych problemow (no... zsh nie do
> konca dziala jak nalezy, ale jak nie masz duzo unikodu w nazwach plikow,
> to da sie przezyc niewygode), na konsoli mam krzaki, ale nie chcialo mi
> sie z tym walczyc...

Ja chyba dam jednak sobie siana. Ustawiłem na próbę, ale strony man
wyświetlają mi się z krzakami (grzebanie w man.conf nie pomogło);
mutt pokazuje krzaki, nie w wiadomościach, ale w że tak powiem GUI
(q:Wyjdź d:Usuń u:Odtwórz s:Zapisz m:Wyślij r:Odpowiedz) itp.
Jednym słowem chyba jeszcze jest za wcześnie na UTF.

--
Dariusz Laskowski          Pustelnyk: Windows i programy dla niego
darlas at post.pl                     najczęściej wieszają się fanom Linuksa.