Locale - ISO vs UTF.

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Wto, 12 Lip 2005, 09:24:48 CEST

On Tue, 12 July 2005 00:58:11 +0200, Jakub Piotr Cłapa wrote:

> Wszystko pokazuje zapewne dobrze, tyle tylko, że Twój terminal sobie z
> tym nie radzi. Na konsoli to-to? W Putty? W xtermie?

No, zapewne. A konkretniej to ja sobie z tym nie radzę. ;-) Nie wiem
z której strony to ugryźć. A konkretnie to patrzyłem w gnome-terminalu.

BTW taki np. less zachowuje się OK. Przy LANG=pl_PL nie potrafi
pokazać pliku zakodowanego w UTF-8, ale przy LANG=pl_PL.UTF-8
pokazuje ten plik wyśmienicie (bez żadnych krzaków itp.).

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl                  Jedyny intuicyjny interfejs użytkownika to