zmiana rozmiaru LV i rozmiaru filesystemu ext3 w locie

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 12 Lip 2005, 10:33:21 CEST

lvresize -v -L +20G /dev/kancelaria/var
umount /var
resize2fs /dev/kancelaria/var
mount /dev/kancelaria/var /var

tak to sie robi "normalnie" o ile mi wiadomo

kłopot w tym ze ze wzgledu na to ze to /var to z odmontowaniem jet
niejaki kłopot w zwiazku z tym moje pytanie jak BEZPIECZNIE mozna to
zrobić na zamontowanym systemie plików

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl