Locale - ISO vs UTF.

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Wto, 12 Lip 2005, 17:30:41 CEST

To znowu ja z tym uteefem... :-)

On Tue, 12 July 2005 11:26:10 +0200, Jakub Piotr Cłapa wrote:

> [...]

Okazuje się (przynajmniej na pierwszy rzut oka), że wystarczy tylko:

$ unicode_start
$ loadkeys -u pl2

I zarówno widać poprawnie "ogonki", jak i można je wpisywać
po bożemu, czyli z altem. A żeby nie klepać tego po każdym
logowaniu, to pewnie trzeba przerobić '/etc/rc.d/init.d/console'.
To oczywiście nie pomoże na te gupie mutty, many itd. ;-)

--
Dariusz Laskowski                        Nie problem w tym, ile program
darlas at post.pl                        kosztuje. Nie problem w piractwie.