procesy zombee

RedIpS ris w elsat.net.pl
Śro, 13 Lip 2005, 11:39:11 CEST

On Wed, 13 Jul 2005 10:23:17 +0200
Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> wrote:

> Zombie to program, który już się zakończył, więc nie może być w
> "non-interuptable sleep".
>
> Zombie jest zombie, bo jego parent nie odbiera statusu zakończenia, i
> to nim (parentem) należy się zainteresować.

No tak racja ..... pomyslilem definicje dlatego ze z tego co wiem nie
mozna zabic tylko procesow w non-interruptable sleep
Reszte da sie normalnie killnac :P

Co to za procesy zombie masz ??
-------

Co do adopcji ...... to formalnosci zbyt dlugo trwaja :P
Za duzo papierkowej roboty .... i lepiej reebotnac kompa :P