Podmieniony kernel po przeniesieniu system

Jakub Pisarczyk pisarz w ocp.pl
Śro, 13 Lip 2005, 12:43:04 CEST

Radoslaw Raszyk wrote:
> Grzegorz Pietrzak wrote:

> To mi tez nie wyszlo bo nie widze w poldku pakietu kernel-2.6*
> Ale moze inaczej jak przelinkuje te trzy pliki w boot czyli System.map,
> initrd, i vmlinuz na te bez koncówki *smp odpalam lilo -v i wystko ok
> restarcik
> System startuje i w pewnym momencie mam cos takiego :
>
> ------
> RAMDISK: Coudnt't find valid RAM disk image starting at 0
> VFS: Cannot open root device "304" or unknown-block(3,4)
> Please append a correct "root=" boot option
> [...]

cos chyba raczej nie tak z tym initrd.img, moze wygeneruj nowy
poleceniem geninitrd -v patrzac czy na pewno dodaje sie modul do twojego
kontrolera dyskow, zapisz pod nowa nazwa lub nadpisz stary, zmien
odpowiednio lilo.conf i odpal lilo -v patrzac czy na pewno mapuje nowy
ramdysk do poprawnego wpisu image w lilo.conf

pozdrawiam,
kuba