laptop + komórka, napisałem doca

Marcin Albecki morales w rssystem.pl
Czw, 14 Lip 2005, 10:29:42 CEST

Un dia un hombre llamado Paweł Gołaszewski tenia una idea:

> Skoro jesteśmy przy temacie - miałem baardzo duże problemy z działaniem
> gprs poprzez telefon Nokia6310i. Notorycznie zrywało połączenie po ~2-3
> minutach. Miałem sygnały, że dzieje się to i pod PLD i pod Ubuntu.

Mi nie zerwało połączenia ani razu - Nokia 6230
Ale za to kalendarz w xgnokii nie chodzi. Mam naruszenie ochrony pamięci

Morales
--
"El senor coronel ha dicho que es un soldado y no un pendejo comediante"
El coronel Morales      GG 551597       UIN 99410269