Re: bluetooth i komórka K700i

Mariusz Piotrowski piotrowski.mariusz w gmail.com
Czw, 14 Lip 2005, 20:14:30 CEST

05-07-14, Michał Panasiewicz <wolvverine w tarchomin.pl> napisał(a):

> który program pozwoli na swobodne sciaganie z komórki przez bluetoth
> plików , cos w rodzaju np: podmontowania komórki jako dysk przez
> bluetooth. przesyłanie zdjec mi ładnie z komórki na kompa, ale chciałbym
> cos do obsługi z poziomu komputera komórki
> (nie wspominam już o ksiazce adresowej, notatkach, synchronizacji
> kalendarzy na obydwu itd)

ja używam do przeglądania zawartości komórki kdebluetooth, mimo, że
mom środowiskiem jest gnome. Dopiero są plany dodania do nowego
nautiliusa obsługi obex-a jako protokołu obsługi urządzeń. ( Bodajże
jest to związane ze zmianą działania bonobo w gnome).
Gnome-obex-server pozwala na odbieranie plików z komórki ( lecz ja na
modelu k700i otrzymywałem komunikat o niemożności połączeń). Pakiet
kdebluetoot działa bez zarzutu.
Do synchronizacji z evolution używam multisynca z pluginem do
evolution i bluetootha.
p.s
W tym modulu telefonu najciekawszą funkcją jak dotychczas zauważyłem
jest profil hid - wykorzystuję go jako pilot do tvtima :) .

Jeśli zauważysz problemy z działaniem blutootha w tym modelu - polecam
aktualizacje firmwaru.