bluetooth i komórka K700i

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Czw, 14 Lip 2005, 20:48:40 CEST

Dnia 14-07-2005, czw o godzinie 20:14 +0200, Mariusz Piotrowski
napisał(a):

> ja używam do przeglądania zawartości komórki kdebluetooth, mimo, że
> mom środowiskiem jest gnome. Dopiero są plany dodania do nowego
> nautiliusa obsługi obex-a jako protokołu obsługi urządzeń. ( Bodajże
> jest to związane ze zmianą działania bonobo w gnome).
> Gnome-obex-server pozwala na odbieranie plików z komórki ( lecz ja na
> modelu k700i otrzymywałem komunikat o niemożności połączeń).

bez problemu mi odbierał przez gnome-obex-server

> Pakiet
> kdebluetoot działa bez zarzutu.
> Do synchronizacji z evolution używam multisynca z pluginem do
> evolution i bluetootha.
> p.s
> W tym modulu telefonu najciekawszą funkcją jak dotychczas zauważyłem
> jest profil hid - wykorzystuję go jako pilot do tvtima :) .

dzieki za rady :)
 w gnome-bluetooth-menager niestety mam:

[adi w wolvverine RPMS]$ gnome-bluetooth-manager
Traceback (most recent call last):
File "/usr/lib/python2.4/site-packages/gnomebt/manager.py", line
275 ,in ?
File "/usr/lib/python2.4/site-packages/gnomebt/manager.py", line 78, in
__init__
File "/usr/lib/python2.4/site-packages/gnomebt/manager.py", line 143, in
setup_gui
TypeError: gtk.HBox.__init__() takes at most 2 arguments (3 given)

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl