bluetooth i komórka K700i

Łukasz 'LCF' Jagiełło lcf w ds.pg.gda.pl
Czw, 14 Lip 2005, 21:53:48 CEST

On Thu, 14 Jul 2005 20:14:30 +0200
Mariusz Piotrowski <piotrowski.mariusz w gmail.com> wrote:

> ja używam do przeglądania zawartości komórki kdebluetooth, mimo, że
> mom środowiskiem jest gnome.

Ja również, jest to chyba obecnie jedne sensowne rozwiązanie dla komfortu
pracy.

> Dopiero są plany dodania do nowego nautiliusa obsługi obex-a jako protokołu
> obsługi urządzeń.

Wcześniej pisali ze w 2.6.10 ma już być, ale coś nie widać.

> Gnome-obex-server pozwala na odbieranie plików z komórki ( lecz ja na
> modelu k700i otrzymywałem komunikat o niemożności połączeń).

Eeee mi działa w 2 strony.

> Do synchronizacji z evolution używam multisynca z pluginem do
> evolution i bluetootha.

Chyba nie ma obecnie innego rozwiązania.

> W tym modulu telefonu najciekawszą funkcją jak dotychczas zauważyłem
> jest profil hid - wykorzystuję go jako pilot do tvtima :) .

Jakieś bliższe szczegóły może link ?

--
*|   / /  / ___/ __/  Łukasz Jagiełło   lcfik<at>lcf<dot>pl   |*