bluetooth i komórka K700i i t68i

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Czw, 14 Lip 2005, 22:44:03 CEST

Dnia 14-07-2005, czw o godzinie 21:53 +0200, Łukasz 'LCF' Jagiełło
napisał(a):

> Ja również, jest to chyba obecnie jedne sensowne rozwiązanie dla komfortu
> pracy.

> Wcześniej pisali ze w 2.6.10 ma już być, ale coś nie widać.

niestety :( brak obexa jako protokuł brak fish i kilku rzeczy :( które
były by bardzo przydatne

jak by ktoś mógł powiedziec jak kopiowac pliki z t68i byłbym happy
brak w usługach file transfer wiec nie wiem czy sie da tak łatwo jak z
K700i (kopiuje jak burza :) )

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl