bluetooth i komórka K700i

Mariusz Piotrowski piotrowski.mariusz w gmail.com
Czw, 14 Lip 2005, 23:28:18 CEST

Dnia 14-07-2005, czw o godzinie 21:53 +0200, Łukasz 'LCF' Jagiełło
napisał(a):

> Chyba nie ma obecnie innego rozwiązania.

> Jakieś bliższe szczegóły może link ?

więc dość prosto
hidd --server ( i mogę wywołać z poziomu komórki obsługę urządzeń)
lub hidd --connect <id.urządzenia.bluetooth> wywołuje obsłsugę
urządzenia zdalnego w telefonie. W defaultowym firmwarze telefonu nie
mogłem zainicjować połączenia po przez hidd --server, obecnie działa to
już wyśmienicie. Profil prezentacji odpowiada openoffice impress:)
A to wygląda apetycznie http://gbtcr.chileforge.cl/

I jeszcze : podobno gnome-obex-send działa po przez patch dostępny w cvs
w nautilus-sendto. Wreszcie jakieś gui.
Sprawa w gnome-obex-server i błędem w odbieraniu ma związek w tym wpisem
w /etc/bluetooth/hcid.conf
         Local device class
        class 0x3e0100;
czy został zmieniony przez ciebie, czy też został?

--
Mariusz Piotrowski <piotrowski.mariusz w gmail.com>